Jag är för smart för att luras ner till helvetet av Mona Sahlin

Fyfan vad jag är trött på Mona Sahlin. När jag gick i åttonde klass och var ordförande i elevrådet så kom Sahlin till vår skolas aula och alla i elevrådet och andra administrativa personer fick gå dit och lyssna och ställa frågor. Trots att det var ett antal år sedan kommer jag ihåg att hon gjorde allt annat än imponera. Och nu ska den jäveln bli ledare för socialdemokraterna? Varför fan då? Kan jag inte bara få veta varför!?
Okej, jag kan förstå att hon har mycket respekt bland de kaffelockshövvena kallade socialdemokrater, men betyder det att hon är BRA? Det gör det fan inte! Jag är så jävla trött på folk som hör från en person att nån annan är bra, och sprider det vidare tills ett nätverk av skit har uppstått i samhället. Tänker man efter lite så förstår man att hon är oduglig! Inte fan har hon kommit och hjälpt mig när jag körde fast på ett prov. Inte fan har hon hjälpt mig med ekonomin. Och hon har för i helvete inte gjort något åt att jag har ont i mina ögon efter alla jävla skitmail jag får från läsarna. Det bryter ner min mentala uthållighet och sliter på min delete-tangent när jag måste radera massa skit.
Så nu fick ni mig att tappa tråden, perfekt.

"Under hennes barndom arbetade hennes pappa på olika ungdomsvårdsskolor och familjen fick därför flytta ofta. I mitten av 1960-talet hamnade familjen i Järla i Nacka och blev kvar där. Under sin uppväxttid hade Sahlin flera intressen som fotboll, var ordförande i Barbieklubben och hon sjöng i kör och fick då uppträda i Melodifestivalen 1969 tillsammans med Jan Malmsjö."

Hahahaha! Fyfan!
Så bara för att hennes farsa arbetade med ungdomsvård, hon var tvungen att flytta ofta, bodde i Nacka, hade HELT JÄVLA VANLIGA INTRESSEN SOM VILKET JÄVLA MONGO SOM HELST SKULLE HA, var ordförande i en jävla Barbieklubb och fick uppträda i melodifuckstivalen betyder det fan heller att hon är en bra ledare. Nej fyfan! Ner med Sahlin!
Vem eller vad som helst skulle vara bättre ledare än Sahlin. Vilket jävla objekt som helst! FyFAAAAN!
Jag menar, kolla bara på hennes senaste kampanj:









okkj




"Jaaa! Äntligen är det bekräftat att helvetet finns. Tack Mona!"
JAG går då fan inte på skiten.

Hoppas alla socialdemokratjävlar hamnar i helvetet och brinner med Mona Sahlin! ÅT HELVETE!!


(Glöm inte att rösta på denna blogg.
http://www.sugar-pie.com/bloggtoppen/in.php?ID=945 )

Kommentarer
Postat av: Näshår

Och inte en jävel kommenterar! Tyck till om Mona nu!

Postat av: Näshår

Jag som trodde du var som jag. FY FAAAAN!!!

(Rösta på hans blog också)

2007-01-11 @ 21:32:20
URL: http://fanihelvete.blogg.se
Postat av: D.K.D.

Hej, jag tycker lite om Mona Sahlin! :)

2007-01-11 @ 21:34:01
URL: http://dkd.blogg.se
Postat av: nigra

Det görs alldeles för mycket musik. Fyfaaaaan, fyfaaaaaan.

2007-01-12 @ 00:44:16
URL: http://satsmor.se
Postat av: Dessi

Hon känns falsk, dvs hon smilar till sig hela tiden. Dessutom har hon ju fifflat med diverse saker. Gud vilken bra ledare hon kommer bli!

2007-01-12 @ 13:33:06
URL: http://www.dessi.se
Postat av: Jehona

Haha.. such a hater you are haha :P Intressant blogg! :P

2007-01-12 @ 16:08:26
URL: http://jehona.blogg.se
Postat av: Monica

Enkelt, låt bli att rösta på henne. Rösta på oss i bloggtoppen istället *skrattar*

Postat av: Lars-Adolf

Nu tappade jag tron på demokrati. Nä, fram med diktatur istället, en riktigt bra ledare kan uträtta stordåd!

2007-01-16 @ 19:45:00
URL: http://thewillpower.org
Postat av: Hitler

Jäkla moderat. >:(

Eheheheh trea po blogtåpen aso.

2007-01-21 @ 21:15:22
Postat av: Hitler

Hur kan man vara så högervriden???+?++ >:(



P:SS!::Eheheheh trea po blogtåpen aso.

2007-01-21 @ 21:15:55
Postat av: Anonym

JA HÅLER ME HITLER

2007-03-30 @ 22:24:00
Postat av: Anonym

varför, varför, skulle vi rösta på dig? Du gör ju inget mer än att klaga på allt. Det är varken unikt, speciellt eller kul.

2007-04-22 @ 19:09:44
Postat av: louisens

mona? käften jag bor fan granne me henne jga känner henne asbra, sluta snacka skti du är sjuk i huvet

2007-06-12 @ 23:36:42
Postat av: Anonym

finns det ngn värre ? fyfan vad hon försör för sverige! om 20 år kommar alla jävla förrädare att ångra sig att dom någonsin rösta på henne!
svenskfientliga kärring

2008-01-29 @ 10:44:25
Postat av: Den vise...

Måna Muslim är en jävla landsförädare och borde dödas direkt! Synd egentligen att det inte råder krigstillstånd i Sverige för då är landsföräderi straffbart och då hade vi inte haft några problem med varken Afa-svinen eller VPK.

2008-04-12 @ 16:48:55
Postat av: nisse

JAG HATAR MONA SAHLIN HON ÄR FAN DET VÄRSTA SOM FINNS EFTER GUDRUN SCHYMAN!!!!!! hon är en jävla wannabe muslim

2008-05-06 @ 20:34:22
Postat av: Happ.

Jaså, lite äcklig rasism får vi in i allt också? Mona är inte perfekt, men hon är det bästa vi har just nu. Lite som demokrati, för att inspireras av en viss Mr Churchill.



Finns det ingen vettig människa här? Hallå, hallå?

2008-12-14 @ 23:14:45
Postat av: Anonym

följ min blogg :)

2010-09-06 @ 12:57:04
URL: http://linsof.blogg.se/
Postat av: Nathie

Du är så dum i huvudet att klockorna stannar..

2011-10-31 @ 12:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback