Oliven Penisson slår till igen!

Jag hatar skvaller. Ändå kan jag inte undgå att läsa det, bara för att kunna skämmas över mänskligheten. Jag förstår fan inte poängen med skvaller, men det är inte det jag ska klaga på nu.
Jag (för fjärde gången, för det är MIG det handlar om) hatar Olivia Svensson, bloggare för Klick! som är en skvallertidning tillsammans med det en gång så bra Aftonbladet. Aftonbladet tar i princip allt från Klick! och försöker göra en nyhet av det eftersom de vägrar sammarbeta med TT så ofta de bara kan, de jävlarna. Fy faan!

Men varför hatar jag då Olivia? För att hon tror att hon är nåt! Hon tror att hon är exklusiv och verkar tro att hon själv är en Hollywood"stjärna" (vad nu att vara känd har med stjärnor att göra) bara för hon har träffat några styckna. Det kan väl vem som helst göra? Tusentals människor ser en kändis varje dag. Inget speciellt med det.
Hursomhelst så kände jag för att skriva en liten kommentar hennes senaste artikel. Nämnas bör också att alla hennes inlägg innehåller 12 rader om det är extremt långt. I ett inlägg klagar hon på att hon har så lite tid.


"Öh, fu. Fu, fu fu fu fu, fu... fu fu... fu.

"Kanske har jag blivit vuxen, så här vid fyllda 28."

Jag tror inte det, va. Någon som missbrukar droger, aldrig hört talas om moral och tror att man kommer nånvart med att gå på "fester" (som bara är en riktigt jävla dålig pseudonym för "jag vill ha en anledning att skaffa 73 olika sjukdomar och besvär med etanol) är allt annat än vuxen. Iallafall mentalt. Skaffa dig en utbildning och sluta försöka leva på andras kändisskap. _DU_ blir inte bättre (eller i det här fallet sämre) för att du skriver blogginlägg på 7-8 rader styck. Kollade igenom lite här, och jag har inte läst något intelligent över huvud taget. Jag trodde inte att onödigt vetande fanns, men du har motbevisat mig. Fu. Fu fu, fu fu fu fu, fu. Fu.

"I dag är de röda dagarna över, vilket bland annat innebär att jag tillbringat morgonen i sängen i mitt gamla flickrum med Sydsvenskan och Svenska Dagbladet i drivor omkring mig. Om någon timme eller så ska jag sparka igång min cykel, luncha med en kompis på bästa lunchstället i stan, gå till frisören för att klippa mina spröda toppar och inhandla lite fler julklappar (jodå) på rea. Jobbet får vänta ännu ett par dagar."

Öh, fu. Vem bryr sig? Nu försvann plötsligt alla krig i världen när du, en person av 6,53 miljarder människor på jorden, fick veta vad du har att säga om något så irrelevant att valarna plötsligt vill dö ut av tristess.

"och inhandla lite fler julklappar (jodå) på rea. Jobbet får vänta ännu ett par dagar."

Jojo, visst. En _SMART_ person köper inte julklappar till julafton (som förresten är otroligt överskattad), utan sparar tusenlappar på att köpa det på mellandagsrean. Tror du att du är ÅÅÅH SÅ EXKLUSIV SOM BRITNEY SPEARS för att du handlar på rea? Fan, lägg ner. Man förlorar ju hoppet för mänsklighetens utveckling när man läser sånt.
Självklart får "jobbet" vänta några dagar också. Låt mig gissa på att du är servetris eller något annat som varken kräver utbildning eller effortering.

"Jaha, tänker ni. Men det struntar jag i. För i dag är det fredag, tralalalalalala!"

Ja! Hurra! Tack för att du upplyste mig om att det är FREDAG!!! Det hade jag absolut inte kunnat lista ut själv med tanke på alla klockor, datorer, tidningar, TV-program, text-TVtjänster, personer, erbjudanden, reklamer och annan massmedia som nämner vilken dag det är hela tiden. Absolut inte!
Om man vill ha reda på vilken dag det är så går man nog inte in på en web-logg (eller blogg som ni kallar det) och kollar upp det. Extra onödigt är det eftersom man uppenbarligen behöver en dator som har automatisk korrigering av datum och tid för att ens kunna besöka sidan.
Men bortsett från allt det där, så var det helt relevant och nödvändigt av dig att skriva att det var fredag. Det ska jag faktiskt tacka för, då fredag är speciell och absolut är annorlunda och mer speciell än de andra dagarna som är precis lika långa som fredagen är.

"Köpte ny halsduk i dag. Den räcker säkert flera varv runt Globen och skulle kunna värma en mindre skolklass. Men vad ska man ta sig till när man bor i Iglooland?"

Bravo. Du har gjort det igen!
Om halsduken verkligen räckte flera varv runt Globen så kan man med enkel logik och otroligt grundläggande matematik förstå att den skulle värma så mycket mer än "en mindre skolklass".
Och ja. Du har helt rätt med att vi bor i Iglooland. Förutom att vi bor i Sverige, då. Men jag antar att du menar Sverige med "Iglooland", så jag utgår från det. Rätta mig om jag har fel.
Men japp, mars och snickers, du har helt rätt ännu en gång. Beviset på det är att det inte har snöat på ett helt år och isen är skörare än en tallrik nasi goreng. Mrn du har väl rätt, antar jag. Ehem....


Min poäng är: Du kommer bevisa din ointelligens och oedukering ännu en gång genom att radera/inte godkänna denna kommentar. Det gör inget, för jag ville bara få ut mina åsikter och argument (det är ett sånt där man inte bara skriver massa saker utan att tänka igenom det först, om du nu inte visste det).
Tänk så mycket du skulle tjäna på att skippa drogerna (JA, ETANOL ALIAS ALKOHOL ÄR EN DROG) och lägga ner lite tid på något NYTTIGT så skulle du vara rikare, gladare och ha en bättre social förmåga. Så än så länge säger jag: Fu, fu, fu, fu, och fu.

Grattis på namnsdagen förresten, när den nu än infaller. Ett fyrfaldigt FU:ande för Olivia (namn? Kommer inte ihåg, orkar inte bry mig):
FU
FU
FU
FU

Om du nu skulle svara på detta inlägg tippar jag på att du svarar något i stil med "me åmm du bah sluttadä va sur oo klagga po 2:a pers helah tidän så skule du oxo va betre".
Ja, jag förutsåg det, så ni, Madame Kålrot eller vad ni nu heter, kan alltså inte svara så.

Öh, fu!

(Förresten. Det står "Din mejl" här i formuläret. Ni verkar visst inte veta att ordet "mejl" inte finns. Däremot finns nåt liknande som heter E-mail. Mejl = finns inte. Mail = post. E-mail = E-post. Fu?)"


Har jag rätt, rätt, rätt, rätt, rätt eller pannkaka? Klart som fan att det är pannkaka, din jävel. Jag förutser allt. Fast det spelar ingen roll att du vet om det, eftersom bomben du har i din byrålåda har timern på 8 sekunder från och med nu, så du kommer ändå vara död om ett tag.

Jag återkommer med en update när/om jag får en svarjävel.

FU

Kommentarer
Postat av: Jens

du e fan bäst! har lagt till din blog på favoriter nu ;)

2006-12-29 @ 04:42:21
Postat av: Anonym

Du verkar ha rätt mycket ilska i dig? Har du ad/hd?

Slog dom andra Barnen i skolan dig när du va liten? Blev du mobbad? Det skulle förklara din ilska, lr så är du bara en bitter fitta med grova problem?

Postat av: Näshår

Kul att du nämner det, då jag går en juridisk utbildning på universitet, är akademiker, har toppbetyg och var kustjägare i lumpen, vilket kräver 9/9 i logiktestet.

ad/hd har jag aldrig hört talas om. Men AD/HD är en fruktansvärd sjukdom. Jag har hört att bara EMO:s kan drabbas av den....

2006-12-31 @ 03:33:53
URL: http://fanihelvete.blogg.se
Postat av: D.K.D.

Emokid: HEJ, fucktard. Hur kan en blogpost tyda på att författaren har "grova problem"? Dessutom är man väl inte arg på allt för resten av livet om Barnen (som egennamn) slog en i skolan när man var liten?

HEY U R SMART WEY 2 GO MR PSYCHOLOGICOL!!!!!!1

2006-12-31 @ 03:37:02
URL: http://dkd.blogg.se
Postat av: Anonym

Lumpen, det förklarar rätt mycket om dig actually, att du är ett cp som FRIVILLIGT, signade upp på att göra extremt utvecklingsstörda saker i 9 månader.

Asså tracka ner på folk, riktgt moget. Man tycker kanske att en akademiker som pluggar juridik på universitet borde ha bättre saker för sig, som att slicka röv och diskutera extremt onödiga saker med sina utvecklingsstörda kamrater, som t.e.x när "man analvåldtog varandra i tältet i lumpen, och lekte runkbulle"

Och jag slår vad om att du alltid fick äta bullen.

2007-01-04 @ 02:03:23
Postat av: D.K.D.

Så det är bättre att sitta i fängelse än att göra lumpen? Mm, u go smart ass.

Det andra du skrivit, emofucktardlolbög, verkar bara vara ett mesigt försök till att vara elak och tuff (oh noes!), och jag förstår inte riktigt vart du vill komma med det.

Kom igen när du kan formulera dig vettigt, cp.

2007-01-04 @ 15:37:47
URL: http://dkd.blogg.se
Postat av: Conny

"Blev du mobbad?"
~Emokid2 2006

HAhahAHahahahah.

2007-01-06 @ 22:28:43
Postat av: Sandraa

Haha, vad är det här för blogg? Jag gillar Olivia, men man får ju tycka vad man vill! Pannkaka!

2007-01-12 @ 17:50:37
URL: http://superlativa.blogg.se
Postat av: Jenny

"Lumpen, det förklarar rätt mycket om dig actually, att du är ett cp som FRIVILLIGT, signade upp på att göra extremt utvecklingsstörda saker i 9 månader.

Asså tracka ner på folk, riktgt moget. "
Alltså lol?
Snacka om dubbelmoral xD

2007-01-16 @ 00:42:39
Postat av: Anonym

"vem bryr sig?" skrev du om ett av olivias inlägg. Jag kan inte mer än säga samma sak om din.

2007-04-22 @ 19:13:34
Postat av: Anonym

Läs först på lite svensk grammatik själv innan du klagar på andras. "Mejl" är den svenska motsvarigheten för engelskans "mail". Mejl hittar du i en svensk ordbok. INTE mail.

2007-04-22 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback