Jävla vindhelvete

Vadfan är poängen med vind? Så vi får el? Så luften har nånstans att ta vägen?
Jag bryr mig inte. Jag hatar vinden i vilket fall. Som när jag sitter i mitt jävla rum och surfar runt på maskinen, och kommer på att det stinker härinne. Då öppnar man ju fönstert, såklart. Själv har man ju bautafönster, så man behöver ju bara öppna liiiiite. Det brukar ta 10 jävla sekunder innan vinden drar upp hela fönsterjäveln! Det ser ut som ett fucking hål i väggen!
Vi behöver inte nån jävla vind! Vi har fan fläktar och liknande skit. Ja, jag har en, men den är på övervåningen, så jag orkar inte ta ner den. Det får fan nån annan göra.
Vindkraft? Men vafan, det är bara att utveckla fusionskraften så har vi elhelvetet. Eller så låter vi folket samla in så många negativa joner de bara kan.
Flyga drakar? Ge ungjäveln en gameboy istället. Ungar ska fan inte vara ute i samhället. Inte konstigt att de blir korrupta och knullar runt och ta droger. Visst, jag bryr mig inte, för jag hatar ungar. Släng in dem i en källare tills de är 18. När de kommer ut kan de ändå inte anmäla dig, eftersom att de inte fattar nåt.

Jag önskar fan att vind var en levande varelse så jag kunde skjuta fanskapet i käften med en shotgun. Fy helvete!

Kommentarer
Postat av: Hamsterzombien!

It ams good!

2006-08-13 @ 01:28:28
Postat av: Acke

Klaga på solen istället!

2006-08-13 @ 11:14:20
Postat av: Nalle

Klaga på solen? Jag klagar på vadfan jag vill. Det är min blogg.

Postat av: Anonym

Haha, så jävla rätt..

2007-02-15 @ 15:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback