Valet 2006; Rösta på konsumera mera-partiet!

Jag satt i matsalen och åt i fredags. Jag avnjöt maten på ett äcklat sätt eftersom att den smakade skit. Hur som helst så satt jag där helt själv då de andra ätit klart och dragit, när jag plötsligt kände mig mätt. Så jag ställer mig upp med lite mat på tallriken och tar min bricka och går mot diskavlämningen. När jag sedan slänger min mat så blir jag plötsligt avbruten av en jävla sutfitta till matkärring som säger något i stil med "Vet du hur många som dör av svält i världen varje dag? [Insert slumpmässigt högt antal här som ingen bryr sig om]!!! Slänger du mat sådär så visar du att du inte bryr dig om de fattiga barnen!".
Perfekt. Det fick mig att vilja hämta mer och slänge det också. Jag är inte ett dugg intresserad av fattiga barn utan mat! Jobba lite och gå in på McDonald's eller nåt då!
Hur som helst så gick jag bara därifrån med ett "OK" och döljde ilskan inom mig. Vad fan spelar det för roll om jag slänger två potatisar eller inte? Låt oss säga att jag har två stekta fiskar framför mig. Jag har två alternativ: Att äta dem, eller att slänga dem. Spelar det egentligen nån roll vilket jag väljer? Ingen annan jävel kommer väl röra dem iallafall!? Äter jag upp dem så blir jag mätt. Inte skickas de väl till nån matorganisation i Afrika? Slänger jag dem så hamnar de på nåt ställe där de bränns upp och blir papper eller nåt. Inte skickas de väl till nån matorganisation i Afrika?

Sen snackar de jävlarna om att barnen i Afrika inte har tillräckligt med rent vatten. Därför ska vi andra sluta dricka så mycket vatten.
Oj oj oj.... Vad fan tjänar en ungjävel på andra sidan jordklotet på att jag dehydreras?
"Öhöhöhöhöö Kalle i Australien vann 23 miljoner på lotto ehhehe"
"Happ... Nu dog en unge i Kambodja bara för det"
VAD I HELVETE? Finns inte ett uns av logik i den där där jävla skitdialogen! Vill de ha rent vatten får de väl köpa mineralvatten eller rena vattnet från nån flod eller brunn. Jag lärde mig sånt i tvåan på ett vanligt jävla TV-program på fem minuter! Men inte fan har de lyckats lista ut hur man gör på flera tusen år!
Skaffa ett reningsverk med alla donationspengar istället. Eller bli ett industriland. Det lyckades Sverige med på 10 år, men inte folket i Afrika för att "de inte har tillräckligt med mat och vatten". Ät sand och drick lera. INGEN BRYR SIG! Jag är INTE intresserad av om Naugohugi Himchalabha är en brödsmula för hungrig. Jag känner honom inte, så sluta pracka på mig moral- och etik-skit varenda jävla dag, tack.

Om ni ursäktar mig så ska jag ringa och beställa 14 pizzor med extra mycket buffelkött och dricksvatten på.

Kommentarer
Postat av: Hästis

Jag förstår precis hur du menar.
Förjävligt bra skrivet.

Postat av: Somalia Squad

Hungry, so very hungry, I am hungry, I will die soon
The pain, oh the pain, I am starving, I will die soon
The flies, they love my eyes, I am so hungry, I will die soon
My family, I ate my family, and I am starving, and I am dying
UGH!

2006-09-10 @ 21:14:14
Postat av: Naugohugi Himchalabha

spare the coin for poor man please

2006-09-10 @ 21:51:40
URL: http://dkd.blogg.se
Postat av: Hamsterzombien

Jäääh, pizza med dricksvatten!

När jag var liten och mina föräldrar sa "tänk på de fattiga barnen i Afrika" så kontrade jag med "men då kan väl de få min mat"

2006-09-10 @ 22:14:12
Postat av: Elin

http://maddox.xmission.com/
Nånting säger mig att du kikat på denna sida nån gång och har du inte gjort det tidigare så bör du göra det snarast. Speciellt hate mail inläggen.

I övrigt så var ditt inlägg om World of Warcraft klockrent.

2006-09-11 @ 10:09:33
URL: http://mmiixx.blogg.se/
Postat av: Sollen

Du är bra, Tavla.
Somalia Squad: Käft, ingen bryr sig.

2006-09-11 @ 15:04:19
Postat av: =)

=)

2006-09-17 @ 03:00:32
Postat av: Ja!

Så ska de tas!11!

2006-09-17 @ 11:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback