Ingen bryr sig!

Finns det någon som läser min blogg? Kanske inte, men den är iallafall intressant.
Om det är nåt jag hatar med internet så är det alla jävla idioter som kräver uppmärksamhet. Vad fan vill ni? Har ni inget bättre för er än att med kodord skriva "titta på mig, jag är deprimerad och vill ha uppmärksamhet! Mina föräldrar slår mig och min hund är kastrerad! TITTA!"?
Liksom, kolla här vilken skit jag hittade från någon som kallar sig "karrro". Notera att sopjäveln inte vet att man stavar namn med versaler i början.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej hej!

Guld till Christian Olsson! Det var rätt väntat men man kunde ju inte vara säker om man såg på Kajsa i fredags.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wow, vilken extremt givande inlägg! Hur i helvete kan man helt plötsligt få en så impuls? "Nu ska jag gå in på blogg.se och skriva den här meningen". Liksom, vad i helvete? Vi VET att Olsson fick guld!
Denne karrro verkar ha problem med logiskt tänkande också. Han/hon/den/det verkar tro att normalt folk inte har ögon att se med själva vad som hände. Hur i helvete ska vi kunna läsa din text då? Och hur fan kan något vara väntat, fast man inte är säker? Paradoxalt, herrn.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tjohoo allohopa, nu har Peggie fått en egen blogg =)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tack så mycket. Det har jag alltid velat veta. Sedan jag kom till denna jord har jag bara längtat efter att du ska få en egen blogg!
Men... jag kom på en sak:

Ingen bryr sig!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
När jag har tråkigt....
...så roar jag mig med att titta på [URL censurerad för att jag hatar den] för där hittar jag alltid något att roa mig med.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

När jag har tråkigt så skriver jag det inte på en bloggsida på internet, jag gör nåt åt saken. Vadfan är ert problem med att få ut era känslor överallt? Jag tar väl fan inte på mig en hängskylt runt nacken där det står hur jag mår varje jävla gång jag går ut. Och det lär vara fler på internet som som läser eller ser hur du mår, för ingen vill se på dig när du går ut, av vissa anledningar.

Ni förlorar, jag vinner. Jag är bättre än er och ni har inga liv. Vill ni skriva om vad ni gör om dagarna, skaffa en dagboksjävel för 20 spänn och skriv ner skiten. Ingen bryr sig om er och ni kan börja leva i celibat, skitjävlar.

Kommentarer
Postat av: moget

moget!

Postat av: Anonym

Har du tillstånd att använda Maddox bilder?

2006-08-21 @ 09:12:46
Postat av: Anonym

Har du tillstånd att komma i barn?

2006-09-10 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback