Rösta era dreglande homofiler!

Det verkar som om någon lagt upp mig på något som kallas "bloggtoppen". Jag tror denne någon är jag. Jag, och endast jag själv, kan komma på något så genialiskt.
Vi gör en deal. Ju fler röster jag får, desto oftare skriver jag om saker jag verkligen stör mig på.

http://www.sugar-pie.com/bloggtoppen/in.php?ID=945


Iallafall.
Kommer folket ihåg emokid2? Den gode herren har lagt sig och gett upp. Vilken stackars jävla sate. Först kommer han och sätter sig upp mot en man som MIG, förklarar "krig" och förlorar på bara ett inlägg. Hahaha, fyfan vilken jävla sopa. Det är sällan jag skrattar, men det här var riktigt jävla kul!
Annars kommer jag inte på nånting att klaga på. Olivia Shitsson ville inte ta emot min fina och perfekta kommentar. Stackars jävel. Hon insåg väl hur knäckt hon var. Men varför fan kommer jag inte på nåt att klaga på?
Jävla kreativitet! Borde inte människan ha utvecklats tillräckligt mycket för att kunna skapa fiktionella känslor!? FY HELVETE!!!!


(http://www.sugar-pie.com/bloggtoppen/in.php?ID=945)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag rösta :D älskar din blog

2007-01-10 @ 21:07:47
Postat av: Hamsterzombien

Whoa, du ligger ju på niponde plats nu.

Mig... rösta...

2007-01-11 @ 15:00:39
Postat av: Lars-Adolf

Femma! Du får en femma för den bedriften!

2007-01-11 @ 16:04:19
Postat av: Sollen

Jävla D.K.D

2007-01-11 @ 16:43:02
Postat av: D.K.D.

ey grabar rösta her ist ;););)

Postat av: Anonym

Klart som fan. >:(

2007-01-21 @ 21:12:57
Postat av: P

helt rätt

2007-03-14 @ 23:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback