Alternativ horjävel

Länge sen jag skrev, för jag hatar att skriva. Ni jävlar som skickar e-mail om att ni vill ha mer material kan dra åt helvete. Jag skriver inte för er skull, jag skriver för att jag hatar det. Precis som fobier måste man möta dem.
Jag satt inne på IRC i min kära, kära kanal, som JAG skapat för att jag ville det, när en idiotjävel skrev något jag sett förut. Han kallar sig själv "Mesko".
Liksom, vad i HELVETE? "Mesko"? Mes ko? Vadfan har en mesig ko med NÅNTING att göra? Varför fan tar han inte något normalt nick, som "transvastit" eller "Tuffa_kycklingen"? Av allt i hela jävla fucking världen tar han Mesko! Jävla surfitta.
Vad värre är, är att han är alternativ. Vad innebär då alternativ? Det innebär att man är en bögig varelse som lyssnar på synthmusik och instrumental skit. Vissa klagar på att det är svårt att hitta sin musik på internet. Varför tror ni det kallas alternativ för? Jag tycker alla alternativa jävlar ska skita ut fem korvar, skaffa en låda med ett hål i, och spänna upp korvarna från botten till topp över hålet, SÅ HAR DE SIN JÄVLA SKITMUSIK!

Iallafall... Tillbaka till Sissycow.
(00:39:48) (Mesko) Seg blogg
(00:40:03) (Mesko) Du skriver segt.
(00:40:04) (Mesko) Allts.
(00:40:05) (Mesko) å*
(00:40:08) (Mesko) Inte så ofta.

Otroligt.... Makalöst.... Vill han att jag ska skriva mer, eller var han glad att jag inte skrivit nåt?
Seriöst, jag bryr mig inte om han vill ha mer, jag vill inte veta av att han finns. Jag vill INTE veta vad han vill. IRC används till att prata med folk, inte för att möta folk eller berätta om sin dag. Det har man MSN fittsenger till, eller så skapar man en hemsida som får använda 12 kB bandbredd per år, och ändå inte lyckas fylla upp det. Jag skiter i om du vill att jag ska skriva nåt, fittsko. Dra åt helvete!

Som om inte det vore nog. Det finns fler som honom där ute. Jag hatar er! Och jag skiter i om ni hatar mig, för jag bryr mig inte. Jag avskyr folk som tror att jag är ett uns intresserad av hur ni känner. Ät en balle och gå jorden runt, så kanske jag bryr mig. Hoppas ni alternativa jävlar börjar må skitdåligt en dag så jag kan förvärra det och smälla er på käften!
Oh, och här har ni en bild på en typisk alternativ bög:

Alternativ horjävel

Det kanske är Di Leva, jag vet inte. Man ser ingen skillnad på fanskapen. (No offence, Di Leva. Du är en hjälte).

Så hur är man alternativ då?
Såhär:

  • Du ska vara vän med fyra bögar och en dator och skapa musik ingen lyssnar på. Inte ens ni själva.
  • Du ska ha på dig en lång, svart kappa och stort, svart hår. Om du ser nån annan på stan se lika ful ut, byt klädstil direkt.
  • Du ska ha kollat upp om majoriteten av jordens befolkning är bögar, fula eller transvestiter. Du ska välja den kategori som har minst antal.
  • Du ska vara kristen.
  • Du ska hitta på fula smilies och använda dem tills de blir mainstream. Sen ska du hitta på nya igen.
  • Du ska vara död.
Så enkelt är det att vara en komplett idiot och förstöra för sig själv. Bli alternativ idag; Gå i pridefestivalen!
Åh, jag glömde nästan. Ni alternativa hästkukar som läser, ni kan dra åt helvete och dö. Tänk på att 100% av levande folk lever, och hamnar i himlen. Ni alternativa hamnar i helvetet. Sen kan ni suga er egna kuk också. Ingen annan kommer röra den.

Kommentarer
Postat av: Mesko

Jag älskar dig!

2006-08-26 @ 01:09:56
Postat av: Hamsterzombien

Hehu, jag är visst inte alternativ. Förutom det sista alternativ-altrenativet stämde inget på mig.

2006-08-26 @ 11:18:50
Postat av: D.K.D.

Bojkotta tavlas blog!!!!! Kom till mig!!!!!!!

Postat av: Valrost

Jag finner den här filmen ytterst passande: http://video.google.com/videoplay?docid=-3733813548895662946&q=i_must_be_emo

2006-08-26 @ 13:24:00
Postat av: Sollen

Du är så bra att jag blir hård.

2006-08-27 @ 20:21:49
Postat av: Haidi

irriterande människa du är... och du vet om det. :P

2006-09-02 @ 02:55:04
URL: http://catzy84.webblogg.se/
Postat av: H

Kryp för mästaren.
(nej jag menar inte mig)

Innan hon krossar dig :P

2006-09-02 @ 02:56:33
URL: http://montin.blogg.se
Postat av: OMGKRITIKER

Är det någon som vill vara alternativ så är det väl du (inte på det "alternativt"-alternativa sättet, utan det "jag-vill-inte-vara-som-alla-andra-för-mamma-säger-att-hon-älskar-mig-ändå"-alternativa)?

2006-09-06 @ 08:42:30
Postat av: Hästis

Man ska vara den man är.
Dock är ingen egentligen en skum sak med skumma kläder, skum stil, skum musiksmak osv innerst inne.
Om man var den man egentligen är skulle man inte förändra sitt utseende på något sätt, utan vara den man som sagt är.
Visst, klippa sig och grejs kan man ju göra, men man behöver inte fixa till sig så man ser skitkonstig ut.
Ingen orkar säkert läsa det här, och om någon gjort det fattar ni säkert inte vad jag menar. Jag borde inte få skriva, eftersom det alltid är så.

Iallafall, för att vara snäll ska jag skriva det mer lättförståeligt:

Jag förstår inte meningen med att vara alternativ.

2006-09-06 @ 21:22:08
URL: http://www.hästporr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback