Du kommer dö oskuld

Jag förstår inte folk som klagar på att de antingen är oskulder eller singlar. Det är väl inte så jävla konstigt att de inte träffar en livspartner om de "festar" (vilket bara är ett psuedo för att paja sina inre organ genom att inmundiga etanol) eller letar. Vad fan tror de egentligen? De tror att det är något som man söker upp. Jävla idioter.
Så jag satt och kollade igenom Aftonbladets skitiga hemsida, som dessutom har en otroligt ful design och layout, för att hitta något att irritera mig på. Nog fan har de massa dåliga bilder, men det börjar bli lite passé nu. Men då jävlar kommer den dummaste grejen av alla. Vad är det för en idiot som kommer på de så kallade "raggningstipsen"? Det är väl klart som faaan att man inte hittar någon livspartner på en klubb. Tänk efter lite: Vad är det för folk som finns på såna ställen? Bimbos, fjortisar, idioter, psykiskt sjuka, könssjukdomssmittade, mainstreamfolk, one-night-standsökare och allmäna miffon. Nog fan är det ändå alltid folk som söker sig dit. Det måste betyda att de hundarna är dummare än de som redan befinner sig där. Det är inte så jävla konstigt att mainstreamfolket dör i förtid och lider av depression och liknande mentala sjukdomar. Läser de Aftonbladet seriöst så är det väl inte så jävla konstigt att de får en bild av att det är normalt att droga ner sig, att det inte är farligt osv. Ändå, det värsta är att de som seriöst läser Kefftonbladet tror att man ska leta upp någon man ska leva med. Vad fan är det för jävla skitsnack? Träffa nån på slumpen, snacka, knulla och gör barn. Inga fler krokvägar. Bara våldta, strimla och håll ihop tills ni ändå ligger i graven. jävla idioter.

Till de som verkligen tror på allt Aftonbladet skriver, så har de skitbra tips på hur man ska träffa sin ögonsten:


Vad i helvete?



Ja! Det ska jag komma ihåg! Glöm att det inte bor folk i bergen, att det är tidskrävande, att det tar energi, att man bara vandrar runt överallt och att gräs och sten inte är organiskt. Vad fan är det för ett jävla tips? Kolla på båten också. Bilden är taget GENOM ETT JÄVLA STÄNGSEL! Vill jag knulla väntar jag tills det är natt och våldtar något fyllo, och inte fan äter jag en blöt biff, packar mina grejor och drar upp till bergen och sprutar på moln!




Håll käft!

Kommentarer
Postat av: Valrost

JAJÄVLAR! Vilken otroligt flashig bild det var på båten, också!

2007-03-23 @ 19:05:45
Postat av: Hamsterzombien

Visserligen är jag en sån som klagar över att jag är singel, men när jag läst den här så är jag inte lika ledsen över det. ibland måste man påminnas om hur mainstreamfolket är, och att det inte är så tokbra att
ha one-night stands med dem.
Analhögtalare!

2007-03-23 @ 20:13:04
Postat av: Evoroth

Aa! Lysande.

Jag har 99 (inte mer än så) bekanta (inte mer än så) att visa den här för.

2007-03-24 @ 09:35:51
Postat av: Sollen

Ni är ett geni.
:(

2007-03-24 @ 16:57:21
Postat av: Bluffalo Bill

Den som shoppar ser ut att spana in en minderårig. De uppmamnar till pedofili!

Postat av: Mesko

Buffalo Bill: Minderårig?! Det är ju en jävla kärring som är kort och tjock!

2007-03-25 @ 11:34:05
Postat av: Evoroth

Tanten är pedofil som spelar på killens känslor med sin sexuellt attraktiva kropp. Duh?
Golftanten däremot, spanar in en kort och tjock golfboll. DET är ingen bra läggning som uppmuntras i Aftonbladet. Uj uj uj

2007-03-26 @ 15:38:35
Postat av: Mesko

Evoroth: Sexuellt attraktiv? Den är ju för fan emotionellt attraktiv!!! >:|

2007-03-28 @ 20:43:45
Postat av: Evoroth

Sexuellt attraktiv. Hon viker ut sig mer än alla i hela Kazakstan tillsammans. Det är ju upprörande att Aftonbladet publicerar bilder av den typen.

2007-03-29 @ 20:20:37
Postat av: Hjärtat

Ja. Fyfan!

2007-03-31 @ 08:59:04
URL: http://fanihelvete.blogg.se
Postat av: Gabby

Haha, sköna kommentarer du har.

2007-04-01 @ 00:51:11
Postat av: Karl-Alfred Hitlerson

Faaaaaaan vad alternativ du är.

2007-04-02 @ 19:45:52
Postat av: Doktor Dräggel

Jaaaaa, stringtandborste!!!!!

2007-04-10 @ 16:19:55
Postat av: Evoroth

a.k.a. Tandtråd

2007-04-13 @ 16:08:21
Postat av: Jessica

Du har så jävla rätt att jag bara ryser! Hur fan har jag kunnat missa din blogg tills nu? Dessutom, de som klagar på ditt språk och dina åsikter? Det står ju för fasen fritt fram för vem som helst att ge fan i att läsa!! Du sköter dig alldeles lysande och ja! det upplevs störande för många att framhålla sig själv som fantastisk och mena det med eftertryck så fortsätt att breda ut ditt tyckande på den fronten. Fritt fram för fler fritt tänkande individualister som ger blotta djävulen i vad andra tycker! Det rinner guldkommentarer ur din mun.

2007-04-25 @ 22:28:13
Postat av: banansven

Den här bloggen sufer , och det gör säkert du också

2007-06-01 @ 07:52:09
Postat av: rättvisan

Skyll inte det eget misslykande på andra.
fan jag skulle kunna hålla på hela dan.

2007-06-01 @ 07:53:28
Postat av: Anonym

Jag är oskuld jag vandrar :(

2007-06-11 @ 03:01:07
Postat av: Tjabo The Man!

Det kan väl inte vara meningen att man ska tvinga sig själv att ha sex för att passa in i en mall?

2007-07-03 @ 13:53:26
URL: http://tjabotheman.blogg.se/
Postat av: anna

jag festår inte din jävla subba vad är du för person son slmpa??

2007-08-19 @ 19:25:31
Postat av: Anonym

jag förstår inte din jävla subba vad är du för person ??? slampa??

2007-08-19 @ 19:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback