Min gode vän.

...är inte emokid2.

För er som inte har läst det än, så är det en stackare som kallar sig emokid2 (http://emokid2.blogg.se) som en gång försökte klanka ner på mina perfekta inlägg som faktiskt innehåller korrekt fakta. Den stackaren fick sina fåglar varma i hövvet på sig själv och försöker nu desperat komma på saker, men lyckas då alltid slå på sig själv istället. En gång skrev han nåt i stil med: "Varför leser du minn blågg om du inte gillar dänn? lr du kanske e???? cp???+++++" nånting.
JA!
Då kan man börja med att säga det såhär, som är det enda motargumentet jag behöver: emokid2 läste min blogg först och kommenterade nånting. Så varför läsa det om han inte gillar det? Bra jobbat, röv.

Men en god vän är däremot min gode herre Daniel "The fucktard" Molin. Denne herre skriver om många bra saker. Om mode, om gräsklippning och den gången han köpte ÅTTA och blev miljonär.

http://dkd.blogg.se/

LÄS, DIN JÄVLA FITTA!!!! OCH KOMMENTERA!!
Nu fick din bloggjävel mig att bli arg. DRA ÅT HELVETE!!!

Kommentarer
Postat av: Saga

Det går ju att diskutera om dina inlägg verkligen är så perfekta som du påstår.

2007-01-05 @ 18:58:58
Postat av: Anonym

Ja, och det visar sig alltid att den som diskuterar för det vinner.

2007-01-06 @ 11:51:48
Postat av: asdasdas

Så rätt, så rätt.

2007-01-10 @ 16:22:44
Postat av: Sollen

Den här bloggen är bland det mest fulländade på webben. Käften, furfags.

2007-01-11 @ 16:35:45
Postat av: Kajsan

Haha tillåt mej att små le.. löjligt..egentligen! =)

Postat av: Anonym

Du är en fitta.
Att du har så mycket att klaga på har antagligen att göra med hur mobbad du var när du var yngre. Du blev säkert kallad pisshorfitta varje dag eller något i den stilen. Hoppas du dör.

2007-07-03 @ 14:20:04
Postat av: anubis in my ass

Men snälla han skämtar bara!Han skapar en riktigt unik och rolig blogg som ni skitjävlar inte fattar. Det finns redan miljontals bloggar som handlar om EXAKT SAMMA SAK och dom är inte ens underhållande. Det här är underhållning!

2008-05-18 @ 16:19:08
Postat av: Ett Fucking IV Barn

håller totalt mäd elr "MED" anubis jag får fucktiskt liknande tankar im livet som administratören skriver i sina bloggar men det skiter vell ni i kan jag tro:\

2009-03-15 @ 04:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback