Amerikaner suger

Jag är så jävla trött på media. USA hit och USA dit. När media sänder massa skit om hur läget är i U(rin)SA så förbehåller jag mig rätten att kverulera så jävla mycket jag vill! Jag är så in i helvete trött på attentionwhores och amerikaner.
Vad är då en amerikan? Man kan nätt och jämnt säga att en amerikan är en sådan som är ignorant och bara ser saker ur sin egen synvinkel. Ett bra exempel är att alla amerikanare är "patrioter" och anser att USA är bäst. De kan ingenting om det som händer utanför sitt jävla land. De kan för i helvete inte ens något om geografin utanför sin pissarea! De äter sina hamburgare och snaskar på sina snacks, men inte fan kan de dra sina feta arslen utomlands!
Jag kan ta några exempel:

99664-9

Han (eller hon) är amerikanare. Hur vet jag det?
1. Hon tror att EN ELEFANTJÄVEL ÄR STÖRRE ÄN MÅNEN
2. Stirra på hennes fula jävla uppsyn. Minen visar att hon är nära på att spy för hon antagligen såg sig själv i en monitor eller nåt.
3. Hon är fet.
4. Hon har orangefärgat hår, vilket är standard för fetton.
5. Hon liknar Michael Moore hög på kokain.

Jag är så jävla trött på de jävla jävliga jävlarna! Fyfaan! Skulle jag emigrera till USA så skulle det endast ha ett syfte: våldta alla lösdrivande horor som föder barn åt mig och skapar en hel armé av folk lika smarta som mig. Det räcker väl med två-tre, då jag är extremt smart jämfört med de där jävla amöborna. Man kan jämföra USA med analsex. Det tar ett tag att komma dit och ta sig in, men när man väl är inne är det fullt av skit!

Resistans!! GRÄV BORT NORDAMERIKA!!!

----

Jag gör en liten ändring i inlägget här. Det verkar som om jag fått lite kommentarjävlar doppade i amerikansk skit som jag vill besvara.

Postat av: Erica

Haha om du har sån problem med min blogg, vafan är du inne och glor för då? :)

2007-feb-06 @ 12:27:53

Först vill jag korrigera grammatikfelet här. Ordet "problem" är i neutrum, men här har Flensrika skrivit det i utrum. Det heter alltså "ett problem" och inte "en problem", men ändå har lilla fröken här tappat bort sin mor och far som inte kan förklara för henne att det isåfall heter "sånt problem" istället för skiten hon skrev. Amen.
För det andra undrar jag varför hon skrev en totalt irrelevant glad smiley i slutet på meningen. Vad i hela jävla helvete tänkte hon på!?
Och nu för att svara. Jag kverulerar bäst fan jag vill. Och som du säger i en kommentar som du skrev precis efter så har man något som kallas "fri vilja". Så jävla enkelt är det. I och för sig, hade jag vetat vad som döljde sig bakom länkjäveln hade jag aldrig klickat. Det är en faktor som måste vägas in. Man får inte heller förtränga att ni, min herre eller vad Ni nu är, bortsett från en idiot som skriver kommentarer som är så otroligt enkla att kontra så det inte är sant, är dålig.

Nu ska jag fortsätta lyssna på lite bra musik som gjorts av folk med musikalisk talang och inte ett datorprogram och en snabb röst plus en attityd som spelar på att denne person är "cool" och "yo"ar sig igenom "streetsen" med "cash", "hoes" och "niggah pimps biatches". Så nu ska jag lyssna lite på Amon Amarth som jag för övrigt såg live i söndags, och äta lite chips såhär på natten. Runes to my memory måste fan vara den bästa låten genom tiderna. Äcklig natt, era jävla fetton!!










Ah, och död åt Amerika.

<--- Klicka
(Och glöm för i helvete inte att kommentera och berätta vad ni tycker om amerikanjävlarna!)

Kommentarer
Postat av: Lars-Adolf

Än en gång träffar du lika bra som en krocketklubba på smalbenet och dina ägningar bränner som deodorant på testiklarna.
Amerikaner har alltid varit kompletta puckon, med fåtal undantag.

2007-02-09 @ 10:45:53
Postat av: D.K.D.

Amerikanare, fyfaaan alltså.

Postat av: Anonym

Fy fan vad jag håller med dig, herrn.
:(

2007-02-09 @ 18:26:34
Postat av: Karolina

Hmm, jag tror inte att du har besökt USA och mött folket som bor där? De är hur vänliga som helst och kommer fram och vill hjälpa dig så fort du ser vilsen ut. Men visst att media förstorar upp allting kring USA, det är det ingen tvekan om.

2007-02-09 @ 19:33:43
URL: http://www.xarro.com
Postat av: Hjärtat

Till Karolina: Varför skulle jag klaga på något jag inte känner till nåt om? Jag har mött amerikanare och varit i San Fransisco ett antal gånger, och visst, de kanske kommer fram och hjälper en, MEN VAD FAN HAR DET MED DERAS INTELLIGENS OCH GÖRA!?
Har du sett "The beauty and the geek" som gick på kanal 5 förut? De som var "snygga" (vilket i detta fall betyder översminkade) hade utvecklat den sociologiska biten, men hade en IQ under 50. Bra jobbat!!!

2007-02-10 @ 01:42:48
URL: http://fanihelvete.blogg.se
Postat av: Movie

ahahah du har så rätt

2007-02-10 @ 06:11:43
Postat av: Kurt-Jesus

Instämmer!
Klockrent!

2007-02-10 @ 11:02:26
Postat av: Hamsterzombien

Ahahaha! Underbart! Du avskyr USA nästan lika mycket som jag, ju!
En gång åkte jag dit för att bli av med mina fördomar mot amerikaner. Istället fick jag alla bekräftade.
De är så eckliga.

2007-02-10 @ 13:13:12
Postat av: urs

Snacka om fördomar.
Vadå våldta?
Sjuka jävel.

2007-02-11 @ 11:30:29
Postat av: Lennart

Jag var till USA i höstas, första gången i mitt liv för övrigt, och alla mina fördomar besannades. Amerikaner är underliga! Och ta bara det att om dem är utomlands och blir påhoppade eller något, viftar dem med passet i luften och skriker "jag är amerikan!", som om det skulle hjälpa.

2007-02-11 @ 16:02:08
Postat av: Bluffalo Bill

Jää!

2007-02-12 @ 10:26:28
URL: http://dumskalledagsekten.blogg.se
Postat av: Volodja

bilden är.. fake.. det syns ganska lätt :)

2007-02-13 @ 18:23:02
URL: http://lajn0wh.webblogg.se
Postat av: Amanda

Orangefärgat hår? Var är DIN intelligens?

Hon är rödhårig, inget annat.

2007-02-13 @ 23:40:02
URL: http://systersol.blogg.se
Postat av: anders anka

fat bastards

2007-02-14 @ 20:45:01
Postat av: s

word

2007-02-16 @ 21:11:45
URL: http://sarahm.blogg.se
Postat av: Hamsterzombien

Nä, nu ska jag gå och bränna deras flagga.

2007-02-19 @ 01:55:59
Postat av: angelica

gud så aggresivt :) but i like it! kul o läsa /A

2007-02-19 @ 19:27:21
URL: http://www.angelicas.se
Postat av: Joanna

Erkänn, du sitter egentligen och rårunkar till American Idol varje kväll.. OH SING FOR ME YOUR BASTARDS!

(:

2007-03-07 @ 00:34:54
URL: http://www.swica.se
Postat av: sweet

Större "än". Inte "en".

2007-03-15 @ 00:43:19
Postat av: Yagishna

Amerikaner har betong i skallen.

2007-03-20 @ 21:12:32
Postat av: Logistik

Versus the World är mycket bättre än Runes to My Memory :D

2007-04-22 @ 18:01:32
URL: http://tibia.com/
Postat av: Anonym

Det stavas "än", inte "en".

2007-06-27 @ 17:40:49
Postat av: asd

ammericka e dolli lr ja vene aså d e svort o veta :S

2007-10-06 @ 00:17:43
Postat av: Anonym

Det är absolut inget fel på amerikaner men på dej är det mycket fel på! Du blev nog tappad som barn många gånger! För såna som du är dom som borde dö eller nåt,..

2008-11-04 @ 11:49:14
Postat av: Anonym

döljde sig bakom länken...?? DOLDE heter det!!! :-)

2009-01-19 @ 00:20:54
Postat av: suckande pojke

Amerikanerna ser bara saker på sin egen synvinkel?

Visst jag håller med dig om den här artikeln till stor del.. förutom att du säger emot dig själv med "egen synvinkel" då det är precis vad du gör:p

2011-07-28 @ 05:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback