Jag är bäst, ni är det inte

Vad fan är folks problem? Jag sitter hemma och slappnar av med en flaska Vichyvatten och kollar min jävla e-mailinkorg. Då har jag fått ännu ett meddelande om min blogg! Ni anar inte hur mycket skit ni skickar med förslag på vad jag ska skriva, och hur bra eller dålig jag är. Jag är, har alltid varit och kommer alltid att vara bättre än er. Låt mig få kopiera mailjäveln som störde min ro:

"hej du har inte skrivit i din blog på länge du kanske har ide torka ;p men här kommer lite förslag du kan skriva om tårta och hur äklit de blir när de står framme lr nåt bra att du är arg måste allti ha nån sån ;Dd.Dp"

Herregud. Hur ofta jag vill skriva är fan upp till mig, din jävla snorunge. Det märks att du inte fått fitta på ett bra tag, eller så vill du inte ha det. Men det kan jag fan förstå med din jävla picassoskiss till flickvän.
Och vad är det med tårta som stått framme? Om den blir så jävla äcklig låter man den inte stå framme. Mycket adekvat lösning. Till och med min hund som jag hatar för dess låga intelligens känner till det. Så man kan fan undra vilken nivå du ligger på ditt, lilla skitäckel.

Så jag bestämde mig för att gå in på bloggjäveln och läsa lite kommentarer. Jag har fan aldrig skrattat så mycket i mitt liv! Fyfan vad folk är dåliga. Speciellt jämfört med mig.

Anonym skrev:
""vem bryr sig?" skrev du om ett av olivias inlägg. Jag kan inte mer än säga samma sak om din."


Det här är roligt. Precis efter klagade denne "Anonym" på att jag inte kan skriva ordentligt. Så jävla kul då det är fullt av misstag och ren skit i den där lilla kommentaren. "Olivia" är ett namn och ska påbörjas med en versal. Ordet "inlägg" är i neutrum och har prefixet "ett" och postfixet "et". Alltså kan du inte skriva "din inlägg", nersölade klåparjävel.

Samma anonym skrev:
"varför, varför, skulle vi rösta på dig? Du gör ju inget mer än att klaga på allt. Det är varken unikt, speciellt eller kul."


Nämen vet du vad, anonym? Det är helt rätt. Det är varken unikt, speciellt eller kul. Vad sägs om att vi tittar in på en modeblogg istället? Eller ännu en "livet, kärleken, å så en massa mode! titta in vetja =)"? Det låter som en eminent idé! Jag tycker vi utför det på en jävla gång! PÅ EN JÄVLA GÅNG!!

Jag får fan gåshud när jag tänker på hur jävla bra jag är. Hur mycket ni än försöker kommer ni inte ens vara ett dvärgspädbarn i jämförelse med mig. Lika bra att ni inser det: Att jag postar sällan är bättre än era jävla idéer.

Glöm för i helvete inte att kommentera över hur jävla bra jag är!

----

Edit: Jahaja. Så fort jag postat inlägget så är det nån jävel som vill ha "credzzzz" för nånting. Han påpekade väl nåt typo eller nåt. Dra åt helvete, din snyltande jävla horbock!

Kommentarer
Postat av: Mesko

"livet, kärleken, å så en massa mode! titta in vetja =)"

Plagiat! >:)

2007-04-22 @ 21:07:08
Postat av: D.K.D.

Låtom oss alla bojkotta herr Taflas blogg tills han har vett nog att inte förfalska idioter. Det finns nog med autentiska sådana.

Postat av: Bluffalo Bill

Fyfan. Jag hoppas att du svarade till den lille skiten som föreslog saken om tårtan. Speciellt på ett oerhört oartigt sätt, som du gör så bra.


Vafan är "cred^83zz" för nåt?

2007-04-22 @ 21:40:52
Postat av: Hjärtat

Nej, det var inte värt att slösa min dyrbara tid på, för i helvete.

2007-04-23 @ 19:01:47
URL: http://fanihelvete.blogg.se
Postat av: Kan jag också vinna?

VEM ÄR POKEMON?

2007-04-23 @ 19:12:29
Postat av: Anonym

hörrö hjärtat A/S/L????

2007-04-24 @ 17:03:46
Postat av: Hjärtat

2/Ä/SWE LOL!!!!

2007-04-24 @ 22:03:08
URL: http://fanihelvete.blogg.se
Postat av: Karma Boy

Världen är full av möjligheter.

Call NOW!
595-PETSHOPBOYS-ALBUM-EXCLUSIVE

2007-04-26 @ 02:26:14
URL: http://nudlar-i-paket.se
Postat av: snoris

DU ÄR BRA, BRA, BRA.

2007-04-26 @ 11:58:57
Postat av: Hjärtat

Jag vet.

2007-05-02 @ 21:21:57
URL: http://fanihelvete.blogg.se
Postat av: Syramannen

Hittade denna blogg efter att jag sökt på "helvetets horor". Detta kunde lika gärna varit men egen bloggjävel.

Samma åsikter, samma vokabulär.

2010-03-13 @ 00:37:24
Postat av: corinda

bby.

2010-09-11 @ 13:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback