Telefoner och valar

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Fråga inte varför. Det har ni inte med att göra om ni inte är mina föräldrar. Och även om ni var det skulle jag inte bry mig det minsta lilla om att du ens ställt frågan.

Så har det blivit maktskifte då. Nu ökar klyftorna mellan fattiga och rika ännu mer. Precis som jag ville! De fattiga får väl ringa en präst och klaga om de vill. Prästen kommer säga "mhm.... aha.... javisst..." tills den fattiga jäveln lägger på och springer till sängen för att böla. INGEN BRYR SIG! Det är väl DITT fel, och ingen annans att du söp bort din ungdom istället för att få en ordentlig utbildning och tjäna pengar på ett lagligt sätt. Ett tips är att du tar livet av dig på grund av att högern vann, så jag blir ännu gladare.
Det SKA finnas klasser i samhället. Smarta, dumma, rika, fattiga, lesbiska, straighta, bögar, freshmen, nykomlingar, invandrare, ariska, rasistiska, nazistiska, cuttare, abolenare och trafikdårar. Utan dessa skulle jag inte vara en del av den procenten som är viktigast i världen. Alla ni dumma jävlar; jag bryr mig inte vad ni gör, bara ni inte blir smarta. Fast det är nog ingen risk.

Vad är då poängen med detta inlägg undrar ni?
Poängen med detta inlägg är att jag är bäst. Du är dålig och är en förlorare, och jag är INTE intresserad av om du hade dåliga föräldrar, dålig ekonomi eller fick en dålig start. Då har jag ett tips: Starta om på nytt. Men istället för att sikta mot toppen, sikta neråt. Dra åt helvete, ingen bryr sig om dig.
"me jah e smarrt" antar jag att du tänker. Att "du inte är som de andra dumma insekterna som parasiterar på vårt samhälle". Jag antar att du är denna kille:
aaaaaaaaa

Visst ser han smart ut? Som IQ-världens Joe Labero?
Joe Labero är ett misstag. Du med. Att vara skapad i baksätet på en gammal volvo och ha ett visst utseende betyder INTE att man är smart. Du är dum i huvudet, och det är därför du inte kan få nåt jobb och röstade rött (om du nu ens får rösta, då jag antar att du är runt 10-11).
I annat fall är du en fet 200-kilos skitklump som bor i Rinkeby med din 98-åriga morsa som fortfarande försörjer dig. Din hund är kastrerad och du spenderar dina dagar med att slafsa in soppa i din feta käft (som har otroligt mycket plats, eftersom att du får plats med soppa trots att du redan är full med skit) och glo på "days of our lives". Bara för att du kunde förutse att Kyle skulle bli sur på Jake för att han legat min hans bästa väns fru, som är moster till Jenny och Travis dotter, så betyder det inte att du är smart. Jag önskar nästan att allt dumt folk som har en IQ under 125 plötsligt dör. Vipps! Sex miljoner nya jobb och alla är glada och nöjda! Problemen borta!
Jag hatar när man inte hinner svara i telefonen. Nån jävel hade lagt den ena telefonen i grovköket, så jag inte hittade den. Inför sista signalen sprang jag upp för trappan så jävla fort jag kunde. Hinner svara precis, bara för att den jävla idioten skulle berätta att han råkat ringa fel. Jag önskar att man kunde skicka lukter till varandra via telefon, så jag kunde slänga in en skit i hans lilla etta han bor i med sin 98-åriga morsa. Fast han hade nog inte märkt av den, då det luktar skit där iallafall.


Jag tänkte skriva mitt första positiva inlägg, men så blev det negativt och skitigt iallafall. Fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!

Kommentarer
Postat av: Karl-Alfred Hitlerson

Ge ut alliansenlåten på skiva! >: (

2006-09-21 @ 15:28:12
Postat av: Sloyer

jobbar du bå bordel och har finnar och mjäll och är det taskiiiiiiiig.

2006-09-28 @ 20:32:53
Postat av: Hästis

Är det du på bilden?

Postat av: Sollen

Hähä, Hästis. Där var du både kvick, häftig, cool, och dessutom tuff.

2006-10-05 @ 19:33:44
Postat av: Anonym

Ska man ta inlägget seriöst?

2008-01-25 @ 13:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback