Jag hatar medelsvenssons!

För er som har outvecklade hjärnor eller en personlig assistent som inte är allmänbildad, så är medelsvenssons dåliga. De lever i sina medelklasshus och äter sin oxpytt och konverserar med sin familj innan de tar en pervers picknick i parken efteråt. Fyfan! Sån skit får mig att vilja spy.
Istället för att jobba hårt och tjäna pengar åt sin familj tänker de på sig själva och har massa ledig tid istället. Fyfan vad egoistiskt. Sen klagar de på att de är trångbebodda och behöver mer pengar.
Då finns det två lösningar enligt herr medelsvensson: Antingen så ber man om pengar hos socialen, eller så lånar man pengar från banken.
Wow, snacka om smart. Hoppas ungjävlarna kan låna betyg från klasskompisar och bra provresultat från barnprogram.
Egentligen tänkte jag inte skriva mer, men en kommentar jag fick för c:a 18 timmar sen fick min uppmärksamhet:

___________________________________
Postat av: Jadu

Du borde lära dig att ignorera folk, förvänta dig inte att allt och alla runt dig kan prata om något du tycker är intressant. Som även påpekat innan så handlar det om ca 100-150kr i månaden, då är det väl bättre att dom spenderar de 100-150 kr på ett virtuellt spel snarare än går ut och super för det.

Sen finns det ju ett 20-tal andra MMORPG som går ut på samma sak, varför klagar inte folk på dom spelen? Alla företag vill ha pengar och vad är det för fel på det?

btw, värd blogg. Skriva om allt som är dåligt, vem vill läsa det egentligen?
___________________________________


Okej, första först.
Du har helt rätt, herr medioker. Jag borde lära mig att ignorera folk, precis som dig. Om det nu var så lätt hade du bara kunnat låta bli att kommentera mina kommentarer. Bra jobbat, röv.
Så det handlar om 100-150kr i månaden. Otroligt, jag trodde inte att det fanns så dumt folk. Men det är alltid kul att överbevisas.

Låt oss säga 500 kr för själva spelet. Plus 150 kronor per månad. Plus bredband för c:a 400, plus avbetalning på datorn för c:a 1500. Resten får du räkna ut själv, om du har tillgång till en miniräknare.
Ja, det är bättre att de slösar 150 spänn på ett spel än på sprit, men det är ännu bättre om de använde det för att betala en privatskrotare för att skrota datorn så cybervärlden slipper förpestas av deras idioti och okunskap. Inte konstigt att folk blir dummare och dummare.

Hmm... vad skrev du mer? Att det finns ett 20-tal andra MMORPG som går ut på samma sak.
Sant, men de förpestar inte samhället så som jag skrev att whorecraft gör. Ganska lätt att förstå. Eller?

"btw, värd blogg. Skriva om allt som är dåligt, vem vill läsa det egentligen?"

Du har rätt, ingen vill läsa det. Och du läste det. Möt fakta, du är ingen.


Kommentarer
Postat av: Lord Ingo

Jag älskar dig

Postat av: Men helvete.

Jag sa faktiskt

2006-08-14 @ 14:56:02
URL: http://neger.jude.heil/
Postat av: MEN HELVETE

Jag skrev Mindre än 3, och att jag faktiskt gillar wow, men den här cpsaken bryter allt efter mindre-än-tecknet.

CP

2006-08-14 @ 14:56:57
Postat av: Alt + F7



"Lite väl hårda ord där!"
"Nej då, jag har en cykel"

Är det orelevans?

2006-08-14 @ 15:18:05
URL: http://fanihelvete.blogg.se/
Postat av: Mesko

Maddox on the rise.

2006-08-14 @ 19:02:54
Postat av: Sollen

Precis. En svensk Maddox.

2006-08-17 @ 19:56:09
Postat av: Krepps

Maddox är bättre. FU.

2006-08-18 @ 21:31:24
Postat av: Hitl... Krepps

BTW, jag gillar hur din blogg ser ut.

2006-08-18 @ 21:39:45
Postat av: D.K.D.

men aso ja skrev bra om dejj på min blog d for skriva bra om mejj på din mkay????:P: P; DPS;S jlr ja vene :S

2006-08-18 @ 23:29:33
URL: http://dkd.blogg.se
Postat av: Piripiri

nei du harr fell >:((((((((((

LOL YIFF

2006-08-20 @ 21:42:27
URL: http://yiff.com
Postat av: Big Tavla

Slute associera mig med Maddox. Han leker smart, jag hatar saker. Jag skriver av mina känslor här för att ni undernärda transvestiter ska kunna avguda mig. MEN NI SKA FAN LÅTA MIG VARA IFRED!

2006-09-02 @ 02:34:53
URL: http://fanihelvete.blogg.se
Postat av: vicky

hahaha om du frågar mig så hade jag köpt öl :)

2007-01-15 @ 22:49:08
URL: http://www.viktoriatomic.se
Postat av: asd

Det var elakt sagt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback