Hata World Of Whorecraft!!

Det finns fan inget värre än när det står grupper av finniga 14-åringar som babblar. Eller jo, det gör det. När du upptäcker att de snackar om World of Whorecraft!
Vilket jävla skitspel! Pengatörstiga utvecklare tjänar pengar på att folk ska följa normerna och göra som resten av folket gör. Åt helvete!
De snackar om hur deras level 80 präst battlade en level 54 i North Shore och lootade Helmet of the Crucifix som ger plus 65 mana och ger till alla skills, speciellt fire-explosion-ultra-multi, och... Sök hjälp!
Varför kastar ni inte bort datorjäveln om ni inte kan använda den ordentligt?! De slösar 2-3000 spänn per månad som nån girig gubbjävel kan köpa rå oxe med specialslaktning på att ni spelar det där skitspelet som inte bidrar till nånting!
Värst av allt är när de påstår sig veta allt om spelet och försöker flasha med sina kunskaper. Då har jag en fråga till er: VEM FAN TROR NI BRYR SIG?
Varför inte gå i skolan och lära er nåt som är NÖDVÄNDIGT att kunna. Om jag går och handlar något så vill jag veta vad det kostar och vad jag får i växel, inte hur bra en fucking hjälmjävel är.
"me vado inte bidrarr te not mann sammlar ju gulld :D:P"

Vill du ha guld? Ta på dig en hjälm och gå ner i en gruvjävel!

Kommentarer
Postat av: Alt + F7

Man lägger ner ungefär 100 kronor per månad och spelar kanske i 6 månader säger vi, det blir cirka sådär 600 kronor, och efter det är man Level 60 (MAX LEVEL) och säljer den för 1000-2000 kronor.

Vinst eller förlust?

Postat av: rm -rf /opt/wow

Right on! och Alt+F7, LOL MAX LEVEL

2006-08-12 @ 18:25:38
Postat av: Jadu

Du borde lära dig att ignorera folk, förvänta dig inte att allt och alla runt dig kan prata om något du tycker är intressant. Som även påpekat innan så handlar det om ca 100-150kr i månaden, då är det väl bättre att dom spenderar de 100-150 kr på ett virtuellt spel snarare än går ut och super för det.

Sen finns det ju ett 20-tal andra MMORPG som går ut på samma sak, varför klagar inte folk på dom spelen? Alla företag vill ha pengar och vad är det för fel på det?

btw, värd blogg. Skriva om allt som är dåligt, vem vill läsa det egentligen?

2006-08-13 @ 20:39:49
Postat av: Nejdu

Jadu: så det enda du vet att man kan spendera 100-150kr i månaden på är att supa och spela WoW? fittcp.

DEt finns ett 20-tal andra MMORPGS som är mer balancerade, gratis, osv. den enda anledningen till att spela WoW är fanboys som alltid gillar blizzard, vad de än gör, hur mycket de än analt våldtar sina spel.

btw, värt liv. Vara dålig, vem vill vara det egentligen?

2006-08-14 @ 14:39:18
Postat av: Anonym

För att citera författaren: VEM FAN TROR NI BRYR SIG?

För att svara: Du gör det uppenbarligen jättemycket.

2006-10-04 @ 08:27:02
Postat av: Simon

Du är ju sjuk.......Helt störd, ett gamecard kostar 250kr/300kr och varar 60 dagar, maax level är 60, när man dödar en player kan man inte loota dem. Såvida det inte är i en BG, så sluta tjafsa å L2P!

2006-11-11 @ 20:01:42
Postat av: Anonym

>>Du är ju sjuk.......Helt störd, ett gamecard kostar 250kr/300kr och varar 60 dagar, maax level är 60, när man dödar en player kan man inte loota dem. Såvida det inte är i en BG, så sluta tjafsa å L2P!

Fortsätt spela WoW, eftersom du är så mentalt skadad att du inte inser att han överdriver kan du lika gärna vara kvar. Idiot.

2006-12-29 @ 23:46:09
Postat av: tibia

tibia

2006-12-29 @ 23:53:01
URL: http://tibia.tibia.tibia
Postat av: Tibia2

håller med, Tibia är iallafall värtatt spela

2007-01-23 @ 12:39:47
URL: http://tibianews.net
Postat av: Walla

Det bästa är att sidan har reklam för att köpa wow guld...
Men to the point, massa forskninga har faktiskt visat att personer som i tidagar tonåren spelar mmorpg får det lättare för språk och matte i skolan.
Så att det inte bidrar till någonting är inte helt sant. Du kanske inte får någon inkomst på det men dom kanske tjänar på det i slutendan.

En annan mer irrelevant detalj är att du nu faktiskt kan bli lvl 70...

2007-02-10 @ 18:35:27
Postat av: Daniel

Varför orkar du ens bry dig om vad folk väljer att göra med sina liv? Kan ju lika gärna klaga på 50 åringar som fortfarande bor hemma och har som hobby att samla sten? Du som skrivit denna blogg tycks inte ha någon koll alls på mmorpg spel.
För det första så är det inte bara "finniga 14 åringar" som spelar spelet, för det andra så är mmorpg spel extremt socialt. Du själv sitter ju och skriver blogg, förmodligen för att du tycker det är kul. Precis så är det med mmorpg spel, vissa spelar det för att det är kul, andra för att dom tragiskt nog blivit beroende av det och andra för att dom inte kan orkar eller vill gå ut.

För att sammanfatta.

1: Mmorpg spel är bra.

2: Din predikan om att man ska gå till skolan istället för att slösa tid på datorspel var bra, men din särskrivning och grammatik håller tyvärr inte med.

3: Att klaga på "finniga 14 åringar" när man själv sitter och skriver en bloog om allt som är dåligt med kategorier som musikfitta bevisar bara att man själv är en tragisk människa som förmodligen hatar sitt eget liv.

4: Tack för ett gott skratt.

Nu när du läst detta får du hemskt gärna svara och sedan gå och självdö :>

Mvh

Daniel

2007-03-07 @ 22:32:47
Postat av: Valrost

Du klagar på hans särskrivning, men särskriver själv?

I demand an explenation for this faggotry.

2007-03-08 @ 18:51:05
Postat av: Corvid

Heh, tips till de som läser detta. Sök på whorecraft istället för warcraft.

Undrar lite grann vilken av dem bloggaren skriver om.

2007-03-22 @ 17:12:07
Postat av: Kristina

Men sorgliga killen. Du är ju uppenbarligen arg för att du inte får doppa. Ta tag i det istället och låt folk spela WoW ifred. Det är ett fantastiskt spel.

2007-05-21 @ 15:37:07
Postat av: Anonym

Ni som tycker att WoW är bra är antagligen psykstörda, någon borde sätta in er i en klinik.

2007-06-18 @ 15:08:15
Postat av: Anonym

Det här måste vara det roligaste jag varit med om! Skaffa dig ett liv istället för att blogga om vad du tycker om personer som spelar ett speciellt spel som du inte gillar! Mvh en stolt WoWspelare

2007-06-18 @ 16:28:50
Postat av: world of whorecraft

Hallå. Tråkigt att du kallar spelet för World of Whorecraft för det är en porrsida som heter så.

2007-06-25 @ 01:13:59
URL: http://www.whorecraft.net/home.php
Postat av: Jodu

Ok , det va kul att läsa allas galna åsikter här.
Wow är kul, till en början.. sen när man märker att ens class är nerfad som fan tröttnar man.
Nerf warlocks.

2007-07-08 @ 00:00:03
Postat av: wow spelare.

cp..
Du är nog fan en 20 åring som inte har ett liv utan bara bloggar utan fantasi..

2007-07-11 @ 03:10:13
Postat av: Icke wow spelare

Varför klagar han inte över frimärks samlare? folk som bara sitter och ser på film hela tiden? folk som är ute och rånar lokal kiosken för att köpa knark? och sluta säga att wow spelare inte har något liv, det är just det som de har, och de väljer att göra något de tycker är roligt med sitt liv, istället för att spendera flera timmar med att pilla på en gammal moppe så spelar de dator, och vidgar sina engelska kunskaper väldigt mycket, de gör helt enkelt vad de är intresserade av... och tycker du att alla ska sluta ha en fritid att göra saker de tycker är kul på och i stället gå i skolan 16 timmar om dagen? de går ju för fan i skolan! men de har ju kanske lite tid efter skolan att göra vad de vill på? och de väljer att göra vad de tycker är kul, det är fan bättre än att gå ut och supa för att det är "coolt" eller för att "alla andra gör det", de har MINST lika mycket liv som någon annan!

2007-07-19 @ 01:33:06
Postat av: wow lirare

alla som klagar på wow ja tror ja vet varför .. de e för att ni är för fattiga för att spela de spelet .. skaffa er ett liv ist för att klaga på ett spel ...

2007-07-19 @ 03:11:08
Postat av: Wow spelare

Snälla sluta klaga på wow! varför inte göra något som ni tycker om istället för att klaga på någon annas intresse!

2007-07-19 @ 21:11:38
Postat av: PwNeD

jag har ett ord att säga till killen som skrev den där skiten om "whorecraft".
Ägd, var ordet.

2007-08-01 @ 21:11:40
URL: http://hej.spelamerwowffs.roflmao
Postat av: Anonym

killen blir ju ägd rofl bara så du vet så är världen inte svart och vit din muskulösa idiot jag har märkt att det alltid är sportfånar som kallar gamers för töntar som inte har ett liv men att sitta bara å kolla på fotboll heladagarna är också onödigt get a job yfb! (your f****** blogger)

2007-08-15 @ 14:27:03
Postat av: Anonym

Alla som skriver att spelet är skit har aldrig provat det!

2007-08-17 @ 14:01:40
Postat av: wow spelare

Jag vill inflika gällande world of warcraft att det är ett ganska stort spel... 10 miljoner aktiva spelare kan inte ha fel, Personligen så har jag blivit bättre på att skriva på engelska och även prata på engelska eftersom majoriteten är engelsktalande spelare.
Vidare så kostar det 250kr för en spelperiod på 60 dagar. Spelet i fråga är ett socialt spel på så sätt att man inte kan klara sig långt om man inte är i grupp pga att varje karaktär har sin styrka och svaghet.
För att nämna magiker som exempel är en karaktär som är mycket svag i närstrid men en hämsk motståndare på avstånd. Krigare är raka motsattsen... alltså bör dom vara i grupp för att komma någonstans. Därav kan man bygga upp vänskap och bli sociala.
Nu har jag givit en diskret inblick i wow.. Bäst är om folk som klagar på något provar först och säger sin mening sedan.
Mvh en trogen wow spelare.

2007-09-01 @ 22:15:33
Postat av: Spear

Vanligtvis kastar jag inte bort tid på att tillrättavisa genetiskt defekta människor som har fallit så djupt ner i idiotbrunnen att de inte kommer lyckas klättra upp så länge de lever, men.
Du har aldrig provat spelet i fråga, och har du gjort det så gjorde du så i ca 5 minuter och förstod dig inte på det. Du förstår, när man lägger ner lite tid på något så utvecklas så småningom ett intresse.
Olika människor gillar olika saker, och om du tänker efter.. riktigt ordentligt.. så påverkar inte andras böjelser dig ett jävla dugg. Att ditt fritidsintresse t.ex. är att sitta i källaren och runka av din hund påverkar inte mig.
Att du sedan skriver och resonerar som fjortisarna du klagar på, är en annan femma.
Ironin i att du klagar över att ovan nämnda kids inte bidrar till något, när du själv ödslar tid på en hjärndöd blogg är för övrigt obetalbar.
Ha de bra.

2007-09-08 @ 08:04:09
Postat av: Per

WoW gav mig ett starkt MVG i engelska, massvis av internationella kontakter och vänner som jag kommer hålla kontakten med länge, och en sjukt roligt tid.
"Enojyed time is not wasted time" - samma sak gäller pengarna i detta sammanhang. Dessutom så är anledningen till att Blizzard Entertainment tar en månadskostnad på 125 kr (vilken jag tycker är rimligt) att de konstant har flera tusen anställda runtom i världen som uppdaterar spelet och utvecklar expansioner.
Om ni klagar på WoW så är det av den enkla anledningen att ni inte förstått det. Det är ett underbart, socialt och kreativt spel som man faktiskt lär sig rejält mycket
på - inte bara språkmässigt utan även socialt. Face it, WoW är bra - tyvärr har inte alla insett det.

2007-09-09 @ 22:23:42
Postat av: WoW gamer

WoW äger fan det är ett av de roligaste spelen jag lirat, jag fick MVG i engelska för att jag lirar wow. Så ni som tycker det suger har inte provat det lr förstår er inte på det SUCKER

2007-09-26 @ 19:36:17
Postat av: ...

För att tycka att wow är så meningslöst så är du ganska insatt...

2007-10-04 @ 09:50:43
Postat av: Simon

WoW kostar som du säkert fått reda på nu - ungefär 250 kronor för 60 dagars speltid.. de där 2-3000 vet jag inte riktigt vad du fått ifrån. Och som jag har sett här att någon skrev innan, wow stärker dina kunskaper inom tex. engelska men framförallt dina sociala kunskaper.. många som du säkert bara klassar som "datanördar" har svårt för att ta kontakt utanför datorn och då kan WoW vara ett hjälpmedel är lära sig vara mer social och ta kontakt utanför burken.
Självklart finns det fall där folk tappar betyg i skolan osv. men det är en väldigt liten del, jag tex som spelat wow i snart två år har betyg över medel och har poäng som tar mig in på valfri linje, och de har även de flesta av dem jag känner som spelar wow

2007-10-07 @ 01:07:49
Postat av: UBER LEET HAXXOR!

OMG WTF ROFLMAO!

2007-10-18 @ 09:30:00
Postat av: EMO

SHIT VAD JAG BLIR KÅT AV DE!!

2007-10-18 @ 09:31:56
Postat av: ~

detta var väldigt underhållande, idioten i fråga bedömmer något han uppenbarligen aldrig ens lagt ögonen på, av vilken andledning om jag får fråga?, har du verkligen så lite att göra att du sätter dig och skriver skit här?, gymmet kanske hade stängt? du är jävligt tragisk du är medveten om det va?

2007-11-01 @ 04:46:02
Postat av: NN

FOR THE FUCKING SAKE OF THE SO CALLED LORD!!!

Om man vill lägga ut 100-150 jäkla kronor i månaden på ett spel ska man väl fan få göra det.... eller ska alla som tycker att du tankar din bil för mycket klaga på det.... KLAGA PÅ NÅGOT SOM ÄR VÄRT ATT KLAGA PÅ FÖR FAN!!!!!!!

2007-11-07 @ 11:40:04
Postat av: Hata Hata hata

Hata Wow säger jag bara!
personerna som spelar SKITEN har inget liv... dom sitter typ 17h av 24h vid skiten....
orka, vad är det för jävla liv... att sitta och nöta det spelet hela jävla tiden.... ORKA!

2007-11-18 @ 14:55:46
Postat av: Herregud O.o

Ja nu tar verkligen du priset. Jag ska (med risken att alla kommer emot mig) säga att jag inte heller gillar spelet, men att gnälla över vad minderåriga så som 14 åriga barn gör på sin fritid är inte riktigt din sak.

Du låter som en mycket frustrerad människa och jag skulle rekomendera att du söker upp en vän eller kanske någon av dina föräldrar, pratar ut med dem så du får ut din ilska över detta för om det är något som är sjukt är det en människa som sitter och gnetar över något hela tiden.

Sådana människor är farliga för allmänheten! Bli inte arg men du måste söka hjälp.

2007-11-26 @ 11:24:44
Postat av: OOOOOO

FY FAAAAN va löjliga ni är!! Dom får spela wow om dom vill och tycker det är KUL!!Det har fan ingen annan att göra med.
Så bry er inte om vad andra gör sköt er själva!!

2007-11-27 @ 13:14:06
Postat av: kiss

asså seriöst wow suger riktigt hårt javla skit spel.!
sen förstår jag mig inte på de presoner som köper andra wow acc för 3000kr+ ,hur dumma får dom bli, jävla idioter! wow nördar! tips börja aldrig spela det, jag har polare som spelar det...deras liv e fan förstörda allihop. synd....

2007-12-13 @ 23:00:07
Postat av: ..

Jag håller fullständig med hata hata hata, men vist dom gör som dom vill men dom förstör fan sina liv....
p.s finns bättre mmorpg spel.....

2007-12-13 @ 23:05:08
Postat av: Eddie F

Jag kan hålla med om att WoW är slöseri med tid. Jag har själv testat det, och jag tyckte inte att det var kul. Men det värsta är att folk har det som en slags vardagskommersation att prata om WoW tex "Min druid har levlat upp till level 70, och kan skjuta eld med arslet"! Vilket liv man kan ha...

2008-01-26 @ 12:27:21
Postat av: martina

det stör mig inte att spelet kostar, det som stör mig är att alla man känner blir helt dumma i huvudet av de. spelet e ju lika beroende framkallande som knark. min pojkvän spelar o han blir bara värre o värre, sitter uppe hela nätterna och sjukanmäler sig från jobb för att spela. och jag har jobbat i en tv spels affär och jag vet mycket väl om att det blir allt vanligare att folk förstör sina privatliv för wow. helst av allt hade jag velat förbjuda det. jag var tvungen att säga upp mig från mitt jobb för jag blev så trött på dom här föräldrarna som inte lyssnade o köpte spelet till sina barn fast jag förklarade vad det faktiskt gör med folk. det känns som att det bara e ett nytt sorts knark som e lagligt. inte nog med att det förstör min pojkväns liv det förstör mitt med även om jag inte spelar. då e de ganska svårt att ignorera det.

2008-03-22 @ 09:52:29
Postat av: Derta88

Varför klagar/försvarar alla WoW?
Kan man inte bara för fan få spela om man vill eller inte spela om man inte vill!
Den som startade denna blogg är ju hjärndöd! Varför lägger han sej i i andras privatliv?

p.s ALLA fjortonåringar är inte nördar som pratar om att dens druid kan skjuta eld ur ashlet!

MVH
En fjortonårig O-spelande

2008-04-12 @ 18:18:27
Postat av: hata wow

håller helt med martina, mina kompisar har börjat med wow nu o dom blir ju helt störda.
Varje helg sitter de och nördar wow 20h om dygnet för att få sina gubbar bättre.
Alltså vad är det för mening med det?
De slösar ju bort sina liv, nån dag slutar de ju med wow och då har alla timmar de suttid och spelat varit bortkastade.
Jag ser på wow som en sjukdom som smittar extremt lätt, det bara växer o växer, snart kommer ju alla sitta hemma på dagarna framför datorn.
Det blir ju skitkul

2008-05-09 @ 15:59:09
Postat av: .

men alltså shit.
du som sa att 10 milijoner wow spelare inte kan ha fel.
det borde väl vara de andra flera miljarder personer som inte spelar wow som inte kan ha fel, eller?
wow gör dig socialt död och stänger dig ute från världen utanför

2008-05-09 @ 16:06:31
Postat av: .

hörry ".", de där andra flera miljarderna är ju inte folk som hatar wow, jag tror du missuppfattade när någon sa att 10 miljoner spelar wow, bara för att de andra miljarderna inte spelar, betyder det inte att de hatar spelet.

WoW ftw, men hellre HGL (hellgate london)

2008-05-25 @ 22:07:55
Postat av: Bejjjben <3

@ Alt+F7



Om det nu är så jävla enkelt att levla och bli så inihelvete perfekt precis som du inte är, kan ju du börja serietillverka World Of Warcraft-gubbar och sälja på löpande band. Jävla idiot. Då tycker jag att du kan köpa ett account för 2000kr, ta 600 i egna avgifter och ge de övriga jävla 1400 till mig om det bara är spelhelvetet som är kul.

2010-09-14 @ 05:48:26
URL: http://completelyfuckedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback